PRODJ
+38 (067) 879 77 70 Онлайн
Українська ua | ru

Студійні мікрофони

Фото Shure SM7B
26 099
✔Тип: Динамічний ✔Полярна діаграма спрямованості: Кардіоїда ✔Частотна характеристика: 50 Гц - 20 кГц ✔Імпеданс: 150Ω ✔Чутливість: -59 дБВ/Па - 1,12 мВ/Па
Знижка -19%
BLACK SALE
Фото Sontronics STC-2 Pack Silver
11 148 8 999
✔Комплект складається з STC-2, спайдера, захисту від сплесків, кабелю XLR (3 м) і сумки для зберігання ✔Полярна діаграма спрямованості: кардіоїда ✔1» капсуль ✔Частотна характеристика: 20 - 20 000 Гц ✔Фільтр нижніх частот ✔Фільтр нижніх частот
Фото Rode NT1 5th Generation
✔ Великий кардіоїдний конденсаторний мікрофон з великою діафрагмою ✔ Капсюль HF6 діаметром 1 дюйм, істинний конденсатор ✔ Плавна частотна характеристика, висока чутливість та обробка високого рівня звукового тиску (SPL)
Знижка -3%
Хіт продажів
Фото Neumann TLM 102
34 459 33 425
✔Бестрансформаторний мікрофон ✔Максимальний звуковий тиск 144 дБ ✔Велика кардіоїда ✔Частотний діапазон 20 Гц-20 кГц ✔
Фото Aston Origin Black Bundle
✔комплект із мікрофона з великою діафрагмою і поп-фільтра з амортизатором ✔Частотна характеристика: 20 Гц - 20 кГц (+/- 3 дБ) ✔Еквівалентний рівень шуму: 18 дБ ✔Фільтр низьких частот: 80 Гц
Фото Sontronics STC-20 Pack
10 079 7 999
Это универсальный микрофонный набор, позволяющий добиться того же качества записи, которое вы ожидаете услышать в профессиональной студии, даже для тех музыкантов со скромным бюджетом.
Фото Universal Audio Bock 187
✔Тип: Конденсатор FET ✔Полярна діаграма спрямованості: Кардіоїда ✔Частотний діапазон: 20 Гц - 16 кГц ✔Чутливість: -42 дБ (8 мВ) на 1 В за 1 Па, 1 кГц ✔Власний шум: 12 дБ ✔Вихідний імпеданс: 200 Ом
Фото Universal Audio Bock 251
✔Ламповий студійний конденсаторний мікрофон з великою діафрагмою ✔Частотна характеристика: 10 Гц - 18 кГц, +/- 2 дБ ✔Максимальний SPL: 118 дБ SPL, 1% THD ✔Лампа NOS ECC85
Знижка -3%
Фото Neumann TLM 103
56 349 54 659
✔Бестрансформаторний мікрофон ✔Максимальний звуковий тиск 138 дБ ✔Велика кардіоїда ✔Суб'єктивний шум 7 дБ ✔Частотний діапазон 20 Гц-20 кГц✔
Знижка -3%
Фото Neumann TLM 103 mt
56 349 54 659
✔Бестрансформаторний мікрофон ✔Максимальний звуковий тиск 138 дБ ✔Велика кардіоїда ✔Власний шум 7 дБ ✔Частотний діапазон 20 Гц-20 кГц
Фото Universal Audio Bock 167
✔Тип мікрофона - ламповий конденсаторний ✔Полярна діаграма спрямованості - Безперервно змінювана: Всеспрямована, Кардіоїда і Фігура-8 ✔Діапазон частот - 10 Гц - 18 кГц, ±2 дБ ✔Чутливість -29 дБ (33 мВ) на 1 В при 1 Па, 1 кГц ✔Максимальний SPL - 118 дБ SP
Фото Universal Audio Sphere DLX
✔ Тип мікрофона моделювальний конденсаторний ✔ Полярна діаграма спрямованості Змінний подвійний вихід ✔ Частотний діапазон 20 Гц - 20 кГц ✔ Чутливість -33 дБ (22 мВ) на 1 В при 1 Па, 1 кГц ✔ Вихідний імпеданс 200 Ом
Фото Universal Audio Sphere LX
✔ Діаграми напрямку: кардіоїдна, восьміркова, гіперкардіойдна, всенапрямлена, субкардіойдна/широка кардіоїдна ✔ Максимальний рівень звукового тиску: 145 дБ SPL ✔ Частотний діапазон: 20 Гц - 20 кГц ✔ Динамічний діапазон: 135 дБ
Фото Universal Audio SC-1
✔Тип мікрофона: конденсаторний ✔Діаграма спрямованості: кардіоїдна ✔Частотний діапазон: 20 Гц - 20 кГц ✔Чутливість: -39 дБ ✔Вихідний імпеданс: 200 Ом ✔Вигідний шум: 12 дБ ✔Максимальний рівень звукового тиску: 145 дБ ✔Вес: 363 г.
Фото Aston Origin
12 069
✔Високопродуктивний конденсаторний мікрофон з великою діафрагмою і 1-дюймовою капсулою із золотим напиленням ✔Частотна характеристика: 20 Гц - 20 кГц (+/- 3 дБ)
✔Еквівалентний рівень шуму: 18 дБ
Знижка -3%
Фото Audio-Technica AT2035
10 284 9 975
✔ Фіксований конденсатор з кардіоїдною полярною діаграмою ✔ Частотна характеристика: 20 – 20 000 Гц ✔ Зниження низьких частот: 80 Гц, 12 дБ/октава ✔ Чутливість на неодруженому ходу: -33 дБ (22.4 мВ) при 1 В на 1 Па
Фото Antelope Edge Solo
37 133
✔ Конденсаторний мікрофон з великою діафрагмою ✔ 6u золота напилена мембрана ✔ Діаметр діафрагми: 34 мм ✔ Частотна характеристика: 20 Гц ~ 20 кГц ✔ Чутливість: -35 дБ ✔ Вихідний опір: 50 Ом за 1 кГц ✔ Вага: 320 грам
Фото Aston Stealth
13 339
✔Студійний мікрофон ✔Тип перетворювача: рухома котушка ✔Спрямованість: кардіоїда ✔Частотна характеристика: 20 Гц - 20 кГц (+/- 3 дБ) ✔Еквівалентний рівень шуму: 10 дБ ✔Вес: 692 г

Як вибрати студійний мікрофон. Загальні рекомендації

   Вибір студійного мікрофона - завдання не з легких. Особливо, якщо ви звукорежисер-початківець і від різноманіття дивних характеристик у вас вже смикається око. Без паніки. Ми підкажемо, як підібрати підходящий варіант.

Принцип вибору моделі

   Насамперед, давайте визначимося, що ж таке цей горезвісний «студійник». Якщо говорити узагальнено - це виріб широкого спектру застосування, який підійде для запису і озвучування голосів і інструментів. Приклад такої універсальної робочої конячки - легендарний Neumann U47 (вже не випускається, тож орієнтуйтеся на сучасні аналоги).

   За великим рахунком, вибір відповідного студійника - справа суб'єктивна. Тут все залежить від того, яке звучання вам особисто більше подобається. Але головне правило - підбирати модель під певні завдання. Якщо потрібно записувати рок виконавців - це один варіант, а якщо необхідно озвучувати фільми - інший.

   Ідеальний метод підбору:

- слухаєте різні моделі на студії;

- працюєте з ними якийсь час;

- дивитесь, як вони «лягають» в мікс;

- вирішуєте, чи підходить вам конкретний виріб чи ні.

   Але будемо реалістами. У більшості випадків максимум, що можуть собі дозволити початківці звукорежисери, це подивитися порівняння різних мікрофонів на YouTube. Тут вам допоможе пошук референсного звучання. Наприклад, стоїть завдання записати джазовий колектив. Ви підбираєте виконавців зі схожим звучанням, відповідним набором інструментів, тембром вокалу і шукаєте в мережі інформацію, на якому обладнанні зроблено запис. Це не так складно, як здається на перший погляд. Виробники на сайтах часто вказують інформацію про те, які зірки використовують їх вироби. А професійні студії викладають приклади робіт, описуючи задіяну апаратуру.

Как выбрать студийный микрофон

 

   Так склалося за роки розвитку музичної індустрії, що слухачі звикли до певного звучання в певних стилях. Тому при створенні композицій музиканти і саунд-продюсери часто орієнтуються на еталонне звучання в своєму жанрі. Завдання звукорежисера - домогтися потрібного звуку.

   Важливий момент: вибирайте мікрофон відразу в зв'язці з підсилювачем. Як вибрати підсилювач - тема окремої статті. Зараз же відзначимо, що найпростіший варіант - підібрати рівні за вартістю вироби. Тобто вартість підсилювача повинна бути порівнянна з вартістю мікрофона.

   Також важливо відзначити: ціна не грає вирішальної ролі при виборі. Ви купуєте ту модель, на яку вистачає грошей. Є 10000 $ - відмінно - беріть Telefunken U47. Є 1000 $ - прекрасно - купуйте Warm Audio WA47. Обидва вони хороші і є аналогами Neumann U47.

   У будь-якому ціновому сегменті ви знайдете підходящий варіант. Головне вирішити: для яких цілей ви купуєте виріб, які характеристики він повинен мати. Про останній пункт давайте поговоримо докладніше.

Характеристики мікрофонів

Конструкція

   Залежно від того, як мікрофони перетворять звукові коливання в електричний сигнал, їх ділять на три типи:

- Динамічні. В основі конструкції капсуля - циліндрична котушка з мідного дроту, прикріплена до мембрани. Звукові хвилі впливають на мембрану, котушка зміщується і генерує електричний сигнал.

Популярні варіанти: Shure SM57/BETA 57, Shure SM58/BETA 58, Sennheiser MD 421.

- Стрічкові. Замість циліндричної котушки використовується металізована стрічка. Принцип перетворення схожий з динамічними моделями.

Популярні варіанти: Royer R-121, Coles 4038, RODE NTR.

- Конденсаторні. Капсуль включає задню металеву пластину і передню м'яку мембрану, між якими утворюється електростатичне силове поле. Під впливом звукових хвиль мембрана зміщується, заряди перерозподіляються і вихідна напруга змінюється.

Популярні варіанти: Neumann U 87, Neumann TLM 103, Telefunken C12, RODE NT1.

   Конденсаторним моделям необхідно фантомне живлення, динамічним воно не потрібно. А стрічковий просто загине, якщо по необережності підключити до нього «фантомку» (бувають винятки, наприклад RODE NTR).

   При цьому стрічковики вимагають дбайливого ставлення, оскільки з усіх трьох типів найкрихкіші. Тому вони не підходять, в більшості своїй, для запису гучних інструментів. Те ж стосується і конденсаторних моделей. А ось динамічні мають більш міцну конструкцію, спокійно перенесуть навіть випадкові удари або падіння.

Как выбрать студийный микрофон

Діаграма спрямованості

   Ця характеристика відповідає за те, як мікрофон знімає звук, що надходить з різних сторін.

   Всі моделі можна розділити на три великі групи:

- Однонаправлені

- Двонаправлені

- Всенаправлені

   1. Однонаправлені

   Такі вироби чутливі до звуку, що йде з фронтальної сторони, але гірше вловлюють його з боків і з тилу. Вони менш чутливі до шумів, акустики приміщення. Ідеально підходять для запису і озвучування вокалу, а також будь-яких інструментів.

   Однонаправлені моделі діляться на три групи:

- Кардіоїда - найпоширеніший тип спрямованості. Має широкий кут захоплення звуку у фронтальній області. Практично не вловлює звук з тильного боку. Наприклад, Shure SM58.

- Суперкардіоіда - знімає звук більш цілеспрямовано. Кут охоплення у фронтальній зоні звужується, але з'являється чутливість з тильного боку. Захоплює менше призвуків і відображень в порівнянні з кардіоїд. Наприклад, Shure BETA 58.

- Гіперкардіоїда - найбільш спрямований варіант з представленої групи. Фронтальний кут ще більш звужений, за рахунок чого сторонні шуми майже не знімаються. Правда, збільшується чутливість з тилу. Враховуйте це при розміщенні вироби щодо джерел звуку. Наприклад, Shure KSM9HS

   2. Двонаправлені

   Це вироби з спрямованістю «вісімка». При такій діаграмі моделі однаково чітко знімають звуки, що приходять з фронтальної і тильної сторін. Ідеальний варіант для запису дуетів, беквокалів. Наприклад, RODE NTR.

   3. Всенаправлені - омні

   Мікрофони з такою діаграмою спрямованості чутливі до звуків, що приходять з усіх напрямків. Вони звучать об'ємно, відмінно передають реверберацію. Незамінні, якщо потрібно зняти акустику приміщення. Наприклад, Neumann KM 183.

   Окремо відзначимо моделі з перемикаємою діаграмою спрямованості. Як правило, це конденсаторні вироби, оснащені двома капсюлями. У них діаграма перемикається, наприклад, з кардіоїди на вісімку або омні - AKG C414.

Как выбрать студийный микрофон

Кількість каналів

   Вам необхідно вирішити, як ви хочете записувати звук: моно, стерео, 5.1 або інші варіанти.

   Наприклад, для запису і озвучування інструментів в стерео знадобиться стереопара - два вироби, які ідеально підходять під характеристики одне одного. Популярні варіанти: два RODE NT5, пара Neumann KM 184 або Neumann TLM 103.

   Існують стереомікрофони, в яких капсулі розташовуються паралельно - RODE NT4; або один над іншим - Avantone CK-40.

   Запис звуку у форматі 5.1, 7.1, 9.1 використовується в кінематографі. Наприклад, якщо потрібно зняти шум вулиці.

Характер звучання

   І ось ми підібралися до тонких матерій.

   Різні моделі звучать по-різному. Якісь передають звук без додаткового забарвлення. А якісь «фарбують» звучання, додають йому теплоти або гостроти. Наприклад, RODE NT1 і RODE NT1-А виглядають схоже, за ціною практично не відрізняються, але перший не прикрашає сигнал, а другий навпаки - сильно фарбує його.

   Тут вибір за вами - до якого характеру звучання ви прагнете.

Які характеристики впливають на забарвлення звуку

   1. Амплітудно-частотна характеристика (АЧХ)

   Цей параметр представлений у вигляді графіка, на якому показана залежність його чутливості від частоти.

   Якщо потрібен натуральний звук - беріть модель з наближеною до лінійної АЧХ. Якщо пофарбований - придивіться до виробів з «нелінійної» АЧХ, у якій є підйоми і спади на певних частотах. Наприклад, для запису малого барабана відмінно підходить Shure SM57 зі спадом нижче 120 Гц, рівною ділянкою на 150-250 Гц і підйомом на верхньому діапазоні середніх частот.

Как выбрать студийный микрофон

   2. Величина діафрагми

    Вироби з маленькою діафрагмою, наприклад RODE NT5, дають звук більш натуральний з природною атакою. Велика діафрагма, наприклад RODE NT1, робить звучання «теплим», приємним.

   3. Конструкція конденсаторних моделей

   Студійники бувають:

- Безтрансформаторні - зазвичай звучать більш натурально.

- Трансформаторні - змінюють звук, додаючи характерні гармоніки трансформатора, зазвичай в високочастотному спектрі.

- Лампові - надають лампову теплоту звучання. Суб'єктивно сприймаються як більш натуральні, природні.

   Наприклад, якщо потрібно записати звук «як він є», підійде безтрансформаторний Neumann TLM 103. Конфігурація з таким же капсулем, але з трансформатором - Neumann U 87. Такий ж виріб, але з трансформатором і лампою - Neumann U 67. Всі три моделі звучать відмінно, але мають свої «фарби». Тому між ними вибирають той, який більше підходить для конкретних творчих завдань.

   Послухайте, як звучать різні мікрофони одного виробника, і ви зрозумієте наскільки відрізняються моделі.

На що ще звернути увагу при виборі

   Як ми вже визначили, для різних творчих завдань потрібні вироби з певними характеристиками.

   1. Озвучка фільмів, аудіокниг, подкастів

     - Чи не спотворюють звук.

     - Передають голос максимально детально.

     - Чи мають гарне співвідношення сигнал/шум (не менше 80 дБ).

   2. Гучні муз. інструменти (гітарні комбіки, ударні)

     - Витримують великий звуковий тиск.

   3. Акустичні інструменти

     - Чи мають високу чутливість.

     - Детальні. Добре передають транзіенти.

   4. Вокал

     - Додають голосу особливу фарбу.

     - Передають особливості голосу.

   Але головне при виборі мікрофона для запису і озвучування будь-яких інструментів та вокалу, щоб всі вони зайняли своє місце в майбутньому міксі. Тому чітко визначайте завдання, шукайте модель під конкретні цілі.

Підведемо підсумок

   Наприкінці давайте структуруємо наведену інформацію, визначимо, які моделі підходять для різних інструментів.

Бочка + бас (бас-гітара, контрабас, ін. низькочастотні інструменти)

Динамічний студійник середньої чутливості з кардіоїдною діаграмою спрямованості.

AKG D112, Shure BETA 52A, AUDIX D6, Sennheiser E 602 і Sennheiser E 902.

Робочий барабан

Shure 57 SM/BETA, Sennheiser MD 421.

Хай-хет і оверхед

Пара конденсаторних виробів з великою діафрагмою. Neumann U 87 або AKG C414.

Пара з маленькою діафрагмою. Neumann KM 184 або RODE NT5.

Барабани в джазовому стилі

Конденсаторні моделі з маленькою діафрагмою. Neumann KM 184, Rode NT5.

Стрічковий Royer R-121.

Електрогітара

Динамічну кардіоіду можна поставити впритул до динаміка. Shure SM57, Shure BETA 57, Sennheiser MD 421, Sennheiser E 906.

Конденсаторний студійник краще розташувати трохи далі, щоб звук не «замикав». Neumann U 87, AKG C414.

Вокал

Високочутлива конденсаторна кардіоіда або суперкардіоіда з великою діафрагмою - кращий вибір.

Neumann TLM 103, Neumann U 87, Telefunken U 47, RODE NT1-А, RODE NTK.

Голос в кіно

Neumann TLM 103, Neumann U 87, Rode NT1.

Акустична гітара

Прекрасно підійде конденсаторний студійник з маленькою діафрагмою.

Shure SM81, Neumann KM 184, стереомикрофон Rode NT4.

Фортепіано

Найчастіше звук знімається стереопарою. Підійдуть дві конденсаторні моделі з великою діафрагмою - Neumann U 87; стрічкові - RODE NTR або Coles 4038.

Духові інструменти

Найкращий вибір - стрічковик. Royer R-121, Coles 4038.

Також підійде будь-яка реінкарнація лампового Neumann U 47.

Ці рекомендації - не аксіома. Експериментуйте зі звучанням, пробуйте різні варіанти.

   Важливо: перед покупкою обов'язково послухайте, як звучить обрана модель. Краще випробувати виріб безпосередньо на своїй студії. Якщо немає такої можливості, хоча б подивіться відеоролики на YouTube.

   І пам'ятайте - вибір відповідного студійника не дасть 100% гарантії, що ви коректно знімете звук. Важливу роль в озвучуванні інструментів грає акустика приміщення, а також правильне розміщення мікрофона щодо джерела звуку. Тож вдосконалюйте свої навички в звукорежисурі, а ми допоможемо вам підібрати відповідні аксесуари для роботи.

Copyright 2005-2024 PRODJ.ua
При повному чи частковому використанні матеріалів сайта - посилання на PRODJ.ua обов’язкове.